חופשה אמורה להיות בדיוק כמו שאתם מדמיינים – שקטה, מפנקת, בלי דאגות מיותרות. אז רגע לפני שאתם עולים על המטוס – כדאי לחשוב גם על מה שקורה עם הרכב שלכם בזמן שאתם לא בארץ.
בדיוק בשביל זה יש את – VIParking, שירות חניה בנתב"ג שמאפשר לכם לנסוע בראש שקט ולהחזיר את המפתחות לאנשי מקצוע שדואגים לכל השאר.
כדי שתבינו עד כמה זה פשוט, הנה שלבי השירות:
- מזמינים את החופשה – ואז מזמינים מהטופס באתר
לאחר שסגרתם את כרטיסי הטיסה, נכנסים לאתר ומזמינים שירות חניה בתאריך הרלוונטי. זה לוקח דקה, בלי אפליקציות, בלי טלפונים ובלי בירוקרטיה. הכול דיגיטלי, מאובטח וקל לשימוש. - מגיעים לשדה – ואנחנו כבר מחכים לכם
ביום הטיסה, אתם מגיעים כרגיל לנתב"ג עם הרכב שלכם. נציג מטעמנו ממתין לכם בכניסה לטרמינל, בדיוק בנקודה שנקבעה מראש. מוסרים לו את המפתחות – וזהו. אנחנו לוקחים את הרכב לחניון מאובטח ומקורה. - מבלים בראש שקט – ואנחנו מטפלים ברכב
בזמן שאתם בחופשה, הרכב שוהה במקום בטוח. אפשר להוסיף שירותים נלווים כמו שטיפה, תדלוק, בדיקת שמנים, סידור פנימי ועוד. הכול כדי שתחזרו לרכב מוכן, נקי ונעים. - נוחתים – והרכב כבר מחכה
עם הנחיתה, אתם מקבלים הודעה – הרכב ממתין לכם באותה נקודה, מתודלק, מבריק ומוכן לנסיעה הביתה. כל שנותר הוא לקבל את הרכב, לוודא שהכול לשביעות רצונכם – וזהו. - התשלום – פשוט ושקוף
התשלום מתבצע מראש באתר המאובטח. אין הפתעות, אין חיובים נסתרים – רק שירות אחד ברור, נוח והוגן.
כי מעבר לשירות עצמו, אנחנו באמת מבינים את הלחץ שלפני הטיסה ואת העומס שחוזרים אליו. השירות שלנו נולד בדיוק מהמקום הזה – מההבנה כמה קל לשכוח את הרכב בין כל ההכנות, וכמה זה משמעותי לדעת שמישהו דואג לו בזמן שאתם לוקחים נשימה.
הלקוחות שלנו חוזרים אלינו שוב ושוב, לא רק בגלל הנוחות – אלא כי הם יודעים שיש להם על מי לסמוך.